Düzce'de öğrenciler şehitler için saygı duruşunda bulundu
Düzce'de tüm okullarda öğrenciler, şehitler için bir dakikalık saygı duruşunda bulundu ve İstiklal Marşı okuduktan sonra sınıflarına girdi. Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'in talimatıyla yapılan bu saygı duruşu, Pençe Kilit bölgesinde şehit olan 9 askerimiz başta olmak üzere tüm şehitlerimiz için gerçekleştirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?