SÜLEYMANİYE - Halepçe'de kimyasal saldırının 34'üncü yılında anma töreni düzenlendi (5)
Son Dakika Logo
16.03.2022 02:27
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

SÜLEYMANİYE - Halepçe'de kimyasal saldırının 34'üncü yılında anma töreni düzenlendi (5)

Halepçe'deki "Şehitler Mezarlığı" Anma töreninden detaylar Anma töreninde "Şehitler Mezarlığı" üstüne helikopter tarafından gül suyu serpilmesi İngiltere'nin Erbil Başkonsolosu David Hunt ile röportaj SÜLEYMANİYE - Irak'ın Halepçe kentinde 34 yıl önce Saddam Hüseyin'in talimatıyla... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement