SÜLEYMANİYE - Halepçe'de kimyasal saldırının 34'üncü yılında anma töreni düzenlendi (5) - Son Dakika
Son Dakika Logo

SÜLEYMANİYE - Halepçe'de kimyasal saldırının 34'üncü yılında anma töreni düzenlendi (5)

16.03.2022 14:27  Güncelleme: 16:06

Halepçe'deki "Şehitler Mezarlığı" Anma töreninden detaylar Anma töreninde "Şehitler Mezarlığı" üstüne helikopter tarafından gül suyu serpilmesi İngiltere'nin Erbil Başkonsolosu David Hunt ile röportaj SÜLEYMANİYE - Irak'ın Halepçe kentinde 34 yıl önce Saddam Hüseyin'in talimatıyla...

Halepçe'deki "Şehitler Mezarlığı"

Anma töreninden detaylar

Anma töreninde "Şehitler Mezarlığı" üstüne helikopter tarafından gül suyu serpilmesi

İngiltere'nin Erbil Başkonsolosu David Hunt ile röportaj SÜLEYMANİYE - Irak'ın Halepçe kentinde 34 yıl önce Saddam Hüseyin'in talimatıyla düzenlenen kimyasal saldırıda hayatını kaybedenler törenle anıldı.

Halepçe'deki "Şehitler Mezarlığı" önünde düzenlenen anma törenine yetkililer, ülkedeki yabancı misyon temsilcileri ve vatandaşlar katıldı.

Tören sırasında 34 yıl önce elma kokusuyla gelen kimyasal saldırının gerçekleştiği dakikalarda kent merkezine üç helikopter tarafından gül suyu serpildi.

Halepçe'de Irak savaş uçaklarının 16 Mart 1988'de attığı gaz bombaları sonucu çoğunluğu çocuk ve kadın 5 bin kişi hayatını kaybetmiş, 7 bin kişi yaralanmıştı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel SÜLEYMANİYE - Halepçe'de kimyasal saldırının 34'üncü yılında anma töreni düzenlendi (5) - Son Dakika


Advertisement