İnsan aklıyla dalga geçiyorlar! Bodrum'da bir sandviçi 380 TL'den satmaya başladılar
Son Dakika Logo
21.07.2024 10:10
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İnsan aklıyla dalga geçiyorlar! Bodrum'da bir sandviçi 380 TL'den satmaya başladılar

Turizm cenneti Bodrum'daki fiyatlar yerliler kadar artık yabancı turistleri de isyan ettirmeye başladı. Sosyal medyada paylaşıma sokulan videoda, bir işletmenin humuslu ve hindi fümeli bir sandviç için 380 TL istediği görülürken, kruvasana ise 395 TL'lik fiyat etiketi yerleştirildiği görülüyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (53)

  • Doğukan Polat Doğukan Polat:
    insallah teker teker batarsiniz yiyecek ekmeginiz acacak dukkaniniz kalmaz. 375 4 Yanıtla
    Ahmet Yildiz Ahmet Yildiz:
    Bunlar'la değil batiş heryere marina yapıyolar ve bütün pislik denize dökülüyor foça' da böyleydi pislikten bitti..bodrum ve milas sahillerinin gidişatı da öyle görünüyor foça gibi denizanalarina kalır boyle giderse 76 0
    H celik H celik:
    Amin insallah 47 0
    selçuk çelik selçuk çelik:
    Amiiiiin 7 0
  • Yusuf cihan Yusuf cihan:
    Boykot edin ve bodrum a gitmeyin 252 1 Yanıtla
    Hakan Tani Hakan Tani:
    Sadece biz değil turistlerde boykot ediyo herkes Yunanistana kaçıyor euro olmasına rağmen bizim ülkeden daha ucuz 130 1
    Coşkun Barış Coşkun Barış:
    Yusuf Cihan bodruma gitsende Türkleri almıyorlar 51 5
    Emir Kozcu Emir Kozcu:
    Coşkun alırlar kardeş cebin doluysa fiyatlar umrunda olmazsa öyle bir alırlar ki. Ama gitmeyin yıllarca onlar yerli turist istemediler simdi de siz gitmeyin:)) 2 0
    Buruk Ali Buruk Ali:
    Gidin de, giderken nevalenizi kendiniz götürün. Her yer market zaten 0 0
  • Bayram Izgoren Bayram Izgoren:
    bu olaylar artik milli guvenlik sorunu haline gelmistir devletin el atmasi lazim farkinda deiller sanirim 178 6 Yanıtla
    Coşkun Barış Coşkun Barış:
    Hangi devlet 91 31
    Ahmet Karakan Ahmet Karakan :
    Zaten oraların sahipleri ya iktidar ortakları ve yandaşları veya belediye başkanları ve yandaşlarıdır. Oralar da sıradan bir insanın mekan açması veya işletmesi mümkün değildir. Yıllar önce babasından kalan işletmeleri bile baskı ve zorbalıkta el değiştirmiştir. Sonuçta şuçluyu , suçu işleyene şikayet edersen hiç birşey elde edemezsin. 13 2
    Emir Kozcu Emir Kozcu:
    Devlet el atmaz kardeşim,devleti yöneten hükümet el atar. Ama bizimkiler şuan çok meşgul ugrasamazlar hayvan uyutmak için uğraşıyorlar. 9 5
  • Bu Kim Bu Kim:
    alan kerizler vardir)) 107 4 Yanıtla
  • Beykozlu Beykozlu:
    Biz millet olarak hiç bir şeyi boykot edemeyiz tabiatımızda yok sadece din olursa oda bası kesimlerde ayaklanma oluyor. 88 6 Yanıtla
  • E SMNC E SMNC:
    Havaalanları da öyle , bir su bile içemiyoruz , bir an önce devletin el atması lazım … 70 2 Yanıtla
  • Yihye Gültekin Yihye Gültekin:
    ALLAH onları bir kuru ekmeğe muhtaç etsin İNŞALLAH bırakın turiste oradan geçecek bir insana muhtaç etsin ALLAH sizi muvaffak etmesin 46 3 Yanıtla
  • Mert kursun Mert kursun :
    Almazsiniz olur biter dove dovemi satiyorlar cikarcisina diyecek bir sey yokta simdi isyeri sahihibininde kirasi 500 binse tostuta 500 satar cayida 100 satar kim ne diye bilir 14 27 Yanıtla
    serdar bob serdar bob:
    sıkıntı mülk sahiplerinin açgözlülüğünden başlıyor maalesef 13 2
  • sedat celik sedat celik:
    Her yer pahalı bence günü birlik denize gidin sonra eve dışardan bir şeyler yemeyin içmeyin evden götürün 39 0 Yanıtla
  • Mahmut Karakuş Mahmut Karakuş:
    gitmeyin kardeşim yerle turistlerle işletmeciler takılsın bir yere kadar 37 0 Yanıtla
    ali öztürk ali öztürk:
    ucuzlatırlar millet yine gitmeye başlar, sonra yavaş yavsş yine pahalandırırlar, millet yrnşden uyanana kadar 30 yıl daha gecer. bşr daha asla gidilmemeli her durumda 7 1
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement