Antalya'da Motosiklet Sürücülerine Bilgilendirme Yapıldı
Antalya'da trafik polisleri, motosiklet sürücülerine yönelik bilgilendirme ve farkındalık çalışması yaptı. Trafik cezası yiyeceklerini düşünen sürücüler, durumu anlayınca rahat nefes aldı. Trafik Denetleme Şube Müdürü ve ekipleri, sürücülere trafik kuralları, motosiklet kullanımı, güvenli sürüş ve kaskın önemi hakkında bilgilendirme yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?