Iğdır'da Orman Temizliği Etkinliği Düzenlendi
Son Dakika Logo
03.05.2024 04:49
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Iğdır'da Orman Temizliği Etkinliği Düzenlendi

Tarım ve Orman Bakanlığı ile Orman Genel Müdürlüğü'nün başlattığı 'Orman Benim' etkinliği kapsamında Iğdır'da ormandaki çöpler toplandı. Iğdır Orman Müdürlüğü ev sahipliğinde düzenlenen etkinliğe Iğdır Vali Yardımcısı Akın Oruç ve sivil toplum kuruluşları katıldı. Etkinlikte orman yangınlarına dikkat çekilerek, vatandaşlarda duyarlılık oluşturulması hedeflendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement