Iğdır'da Orman Temizliği Etkinliği Düzenlendi
Tarım ve Orman Bakanlığı ile Orman Genel Müdürlüğü'nün başlattığı 'Orman Benim' etkinliği kapsamında Iğdır'da ormandaki çöpler toplandı. Iğdır Orman Müdürlüğü ev sahipliğinde düzenlenen etkinliğe Iğdır Vali Yardımcısı Akın Oruç ve sivil toplum kuruluşları katıldı. Etkinlikte orman yangınlarına dikkat çekilerek, vatandaşlarda duyarlılık oluşturulması hedeflendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?