Osmaniye'de konteynerkentte su kesintisi protesto edildi
6 Şubat depremlerinin ardından deprem bölgesindeki konteyner ve çadırkentlerde yaşanan sorunlar devam ediyor. Depremde ağır hasar alan Osmaniye'de konteynerkentte yaşanan su kesintisine vatandaşlar tepki gösterdi. Vatandaşlar, su sıkıntısı nedeniyle tuvalet ihtiyaçlarını bile gideremediklerini belirtti. Yetkililer ise sorunun bir arıza olduğunu ve en kısa sürede çözüleceğini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?