Mansur Yavaş, Anıtkabir'i ziyaret etti
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, CHP'li 16 ilçenin başkanıyla birlikte Anıtkabir'i ziyaret etti ve Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün manevi huzuruna çıktı. Yavaş, Anıtkabir Özel Defteri'ne yazdığı mesajda, adil, şeffaf ve katılımcı bir anlayışla kenti yönetmeye devam edeceğini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?