Memur ve emekli maaşlarına yapılan yüzde 25'lik artış yüzde 30'a çıkarıldı! En düşük emekli maaşı 5 bin 500'e yükseltildi
Son Dakika Logo
04.01.2023 01:26
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Memur ve emekli maaşlarına yapılan yüzde 25'lik artış yüzde 30'a çıkarıldı! En düşük emekli maaşı 5 bin 500'e yükseltildi

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın dün memur ve emekli maaşlarına yüzde 25 zam yapılacağını duyurmasının ardından bugün bu oran yüzde 30'a yükseltildi. AK Parti TBMM Grup toplantısında zam oranını açıklayan Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Memur ve emekli maaş artış oranını yüzde 30'a kadar çıkartabileceğimiz imkanlar sağladık" ifadelerini kullandı. Ayrıca en düşük emekli maaşı da 3 bin 500 TL'den 5 bin 500'e çıkarıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (37)

  • Halil inci Halil inci:
    Reis hiç zam yapmasa da oyum reise. Teröristleri devlet kurumlarına dolduracağını söyleyen ve ülkeyi bölmeyi vaadedenlere oy değil günahımı vermem 119 92 Yanıtla
  • Lütfü Şirin Lütfü Şirin:
    Cenab-ı Hak ülkemize ve devletimize zeval vermesin! Rabbim yöneticilerimize kolaylıklar nasip etsin! Biz REİS'ten razıyız, Allah cc'da ebeden razı olsun! Bir sözüm de Bremen mızıkacılarına, biz biliyoruz ki, siz değil 0, 00 zam versede inkara ve nankörlüğe devam edeceksiniz! Sıkıntı yok, 17 partiye karşı kazandığımız zaferi, ayağı kırık masaya karşı da alırız biiznillah...!Sizin oylarınız ile kazanamadık ki, siz kaybettiresiniz . 62 133 Yanıtla
  • m.yener arıkan m.yener arıkan:
    Bir günde ne değişti gelen tepkiler yüzünden %5 daha vermek zorunda kaldınız ama bu insanlar size en güzel tepkiyi seçim sandığında verecek erken veya zamanında hiç fark etmez. Sizin bu zammı seçim kazanmak için yaptığınız alenen ortada ama insanlar her şeyin farkında siz 0 de zam yapsanız sandığa gömüleceksiniz 116 66 Yanıtla
  • Halil inci Halil inci:
    Herkesin rızkını tayin eden Allah'tır. Sana milyarları verseler dünyaları verseler yine de yiyeceğinden fazlasını yiyemezsin. Şükür etmeyi bileceksin. Eyt yi halletti bunun ekonomiye yükü ne demek bilir misiniz? Anca bol keseden nnkorluk yaparız 120 62 Yanıtla
    Özcan Kuvan Özcan Kuvan:
    Aslında hiç zam yapılmamalıydı 3500 TL ile gül gibi geçiniyordu insanlar nankörler işte. 0 0
  • salih yıldız salih yıldız:
    Daha ne yapsınlar. Dünyada şu an krizde en iyi ülke konumunda kim gelip ne yapacak hanginizin nerden çıkarı var bilmiyorum yazık bu hükümete bu ülkeye çok geliyor demekki 44 131 Yanıtla
  • Halil inci Halil inci:
    Yemin ederek söylüyorum Ecevit döneminde kıt kanaat geçiniyoruz diye 3 öğün çorba salatadan başka birşey yemezdik. Yumurta lükstü eskiden, şimdi herşey var nankörlük arttı 102 60 Yanıtla
    pandoracı pandoracı:
    Bende yemin ederek söylüyorum Ecevit zamanında babam memur maaşıyla 6 çocuguna bakıyordu ayrıca annemde ev hanımı. 34 131
  • Erdoğan yılmaz Erdoğan yılmaz:
    Size yazıklar olsun size ve TÜİK e zerre gövenimiz yok Sizinle sandıkta görüşeceğiz, ev fiyatları olmuş 2 trilyon, ev sahipleri 00 zam yaptı kiralara, doğalgaza %80 zam yapıldı, her tarafımız banka kredileri ile doldu, bankalara olan borçtan nefes alamayiyoruz, özel sektör P çünkü milletinin cebinden çıkacak, devlet kendine 0. Sizinle sandıkta görüşeceğiz adaletiniz batsın 78 45 Yanıtla
  • İdris Uzun İdris Uzun:
    Seçime az kaldı ???? 69 43 Yanıtla
  • Murat Ozkan Murat Ozkan:
    Vay be reise bak emekli zammı 15 olması lazımmış bizi enayi mi zannediyor bu adam. Kendisi tüm vergilere 120 den fazla zam yapıyor. Emekli zammı 15 olmalıymış 25 i lütfetmiş yani teşekkür etmeliymişiz. Valla bizi enayi bekledi. Yazıklar olsun 20 yıldır tek başına ülkeyi yönetiyor. Her dediği kanun gibi işliyor. 80 31 Yanıtla
  • ichten ichten ichten ichten:
    asgari ücretin açılımının ne olduğunu bilmeyenler ülkesi ,asgari ücretin altında kalan emekli maaşının ne demek olduğunu anlayamaz.demekki yönetenlerde bilmiyor. 70 34 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement