Ekrem İmamoğlu seçimin ardından İBB Meclis'indeki toplantıya katıldı! Herkes aynı yorumda bulundu
14 gündür seçim çalışmaları nedeniyle izinde olan Millet İttifakı Cumhurbaşkanı Yardımcısı Adayı ve İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, bu sabah bir paylaşım yaptı. İmamoğlu, "Sabaha kadar sürdürdüğümüz siyasi mücadelenin ardından İstanbul'da rutin İBB yönetim kurulu toplantımızı gerçekleştirdik." şeklinde konuştu. Bu paylaşımın altına birçok kullanıcı yaptığı yorumda, "Kürkçü dükkanına dönebildiniz" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (17)