Doğal gazı açarak intihar girişiminde bulunan şahıs hastanede tedavi altına alındı
Aydın'ın Nazilli ilçesinde eşinden ayrılma aşamasında olan 29 yaşındaki şahıs, evinde doğal gazı açarak intihara kalkıştı. Polis ve itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kurtarılan şahıs hastanede tedavi altına alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?