Doğal gazı açarak intihar girişiminde bulunan şahıs hastanede tedavi altına alındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Doğal gazı açarak intihar girişiminde bulunan şahıs hastanede tedavi altına alındı

22.06.2026 23:38

Aydın'ın Nazilli ilçesinde eşinden ayrılma aşamasında olan 29 yaşındaki şahıs, evinde doğal gazı açarak intihara kalkıştı. Polis ve itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kurtarılan şahıs hastanede tedavi altına alındı.

Aydın'ın Nazilli ilçesinde eşinden ayrılma aşamasında olduğu öğrenilen şahıs, evinde doğal gazı açarak intihara kalkıştı. İtfaiye ekiplerinin yardımıyla eve giren polisin bilinci kapalı halde bulduğu şahıs, hastanede tedavi altına alındı.

DOĞAL GAZI AÇIP İNTİHARA KALKIŞTI

Olay, Yıldıztepe Mahallesi 106/1 Sokak'ta bulunan 3 katlı bir apartmanın 1. katındaki dairede meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, eşinden ayrılma aşamasında olduğu öğrenilen M.A. (29), evinde doğal gazı açıp, kapı ve pencereleri kapattı. M.A.'dan haber alamayan yakınları durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.

Doğal gazı açarak intihar girişiminde bulunan şahıs hastanede tedavi altına alındı

HASTANEDE TEDAVİSİ DEVAM EDİYOR

İhbar üzerine adrese itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin yardımıyla eve giren ekipler, M.A.'yı koltuk üzerinde bilinci kapalı halde buldu. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi'ne kaldırılan M.A. tedavi altına alındı. Olayla ilgili soruşturma sürüyor. 

Kaynak: İHA

Son Dakika 3. Sayfa Doğal gazı açarak intihar girişiminde bulunan şahıs hastanede tedavi altına alındı - Son Dakika

Sizin düşünceleriniz neler ?

    SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.

Advertisement