Sivasspor maçının ardından
Beşiktaş, Süper Lig'in 4. haftasında Sivasspor'u 2-0 yenerek önemli bir 3 puan aldı. Teknik direktör Giovanni van Bronckhorst, galibiyetin önemini vurgulayarak takımın performansından memnun olduğunu belirtti. Sivasspor Teknik Direktörü Bülent Uygun ise Beşiktaş'ı tebrik ederek savunma anlamında iyi bir oyun sergilediklerini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?