Bakan Çavuşoğlu, Tel Aviv'e gidiyor! 15 yılın ardından Türkiye'den İsrail'e Dışişleri Bakanı düzeyinde ilk ziyaret
Son Dakika Logo
22.05.2022 06:30
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bakan Çavuşoğlu, Tel Aviv'e gidiyor! 15 yılın ardından Türkiye'den İsrail'e Dışişleri Bakanı düzeyinde ilk ziyaret

Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, 25 Mayıs'ta Tel Aviv'e giderek İsrailli mevkidaşı Yair Lapid ile bir görüşme gerçekleştirecek. Bu ziyaretle beraber Türkiye, 15 yıl aradan sonra Dışişleri Bakanı düzeyinde ilk kez İsrail ile görüşecek. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • Ramazan Gecili Ramazan Gecili:
    Meral hanim tarih bilgisinide unutmussunuz aldulhamid han gibi bi lidere abuk subuk laflar ediyorsunuz bulundugunuz yere yakismadi,gerci uxum uzume bakarak kararirmis kimle yanyana durdugunuz malum 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement