Bakan Çavuşoğlu, Tel Aviv'e gidiyor! 15 yılın ardından Türkiye'den İsrail'e Dışişleri Bakanı düzeyinde ilk ziyaret
Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, 25 Mayıs'ta Tel Aviv'e giderek İsrailli mevkidaşı Yair Lapid ile bir görüşme gerçekleştirecek. Bu ziyaretle beraber Türkiye, 15 yıl aradan sonra Dışişleri Bakanı düzeyinde ilk kez İsrail ile görüşecek. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)