Ataşehir Belediyesi "Kent Bostanı"Nın İkincisini Açtı... Başkan Adıgüzel: "Umutlarımız, Şu Bostandaki Gibi Yeşersin, Meyvelere Dönüşsün"
Ataşehir Belediyesi, "Kent Bostanı"nın ikincisini Mevlana Mahallesi'nde açtı. Ataşehir Belediye Başkanı Onursal Adıgüzel, bostanın 6 aylık kullanım esasıyla işletileceğini ifade ederek, “Her komşumuz burada üretim yaparak çocuklarıyla, torunlarıyla eli toprağa değerek üreterek, ürettiğini keyifle tüketerek güzel anlar geçirecek” dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?