Kovid-19, damar hastalıkları riskini artırıyor
Ulusal Vasküler ve Endovasküler Cerrahi Derneği Başkanı Prof. Dr. Mustafa Şırlak, yeni tip koronavirüsün (Kovid-19) damar sorunlarını artırdığını belirterek, "Normalde damar hastalıklarında ileri yaş grubu risk altındayken, Kovid-19'un yol açtığı pıhtılardan dolayı gençler için de risk oluşturuyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?