Alanya'da 10. 'Dip Temiz Tertemiz Etkinliği' Gerçekleştirildi
Alanya Belediyesi ve Rotary Kulübü tarafından düzenlenen etkinlikte deniz dibi temizliği yapıldı, 25 kilogram plastik ve 65 kilogram cam atık toplandı. Etkinlik, Atatürk'ün vefat yıl dönümüne özel olarak 'Atatürk Dalışı' sloganıyla gerçekleştirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?