Bebek arabasıyla toplu taşımaya binmek isteyen yolcuyu otobüse almayan şoför, utanç verici sözler sarf etti: İstersen şikayet et
Son Dakika Logo
26.04.2023 11:07
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bebek arabasıyla toplu taşımaya binmek isteyen yolcuyu otobüse almayan şoför, utanç verici sözler sarf etti: İstersen şikayet et

İstanbul'da İETT otobüsü şoförü, bebek arabalı bir yolcuyu durakta almadığı için otobüste tartışma çıktı. Diğer yolcular da olaya tepki gösterirken, şoförün "Sen avukat mısın? Git nereye istersen şikayet et" şeklindeki sözleri tansiyonu daha da arttırdı. O anlar başka bir yolcunun kamerası tarafından kaydedildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (21)

  • mert çelik mert çelik:
    bebek arabalarıda çok yer kaplıyor 25 233 Yanıtla
    Aydın Özkan Aydın Özkan:
    yani kaplıyorsa sanane bundan sen rahat et diye kimse binmesin ozaman 69 5
    Mstzkmc Mstzkmc :
    Seni kınıyorum. 50 4
    Gökhan Koylan Gökhan Koylan:
    Zamanında sende bebektin o arabaya bindin belliki seni çok dusurmusler arabadan böyle olmuşsun iyi millet çocuklu olanlar binmesin basil bir toplum oldunuz siz ya 19 3
  • Ramazan Güçli Ramazan Güçli:
    Liyakatci CHPliler izlesin yılların şoförünü kovup HDPleriri sokarsın olacağı bu 61 135 Yanıtla
    Rıdvan AKYÜREK Rıdvan AKYÜREK:
    Lan adamın hdpli olduğunu nerden biliyorsun?Tabi zohniyetin belli olduğu için kötü be olursa HDP CHP iyi ne varsa sizsiniz değil mi 12 7
  • Murat Adıyaman Murat Adıyaman:
    Yılların şöförlerini işten atıp yerlerine hdp lileri doldurursan olacagı bu 89 96 Yanıtla
  • EMRE AKGÜL EMRE AKGÜL:
    gayettte iyi yapmış çocuk arabasıyla giriyorlar 4-5 kişilik yer kaplıyorlar zaten istanbulda doluluk oranı çok fazla bide böyle keyfi keyfi çocuk arabasına tahamül edilmemesi. 22 146 Yanıtla
    Ertan Akdeniz Ertan Akdeniz:
    İşte size 2000 öncesi yönetilen CHP zihniyetinden bir yorum. Bebek arabasi gibi en doğal ihtiyaci kullanan vatandasin hizmet alabilmesini saglamak yerine, hizmetten tamamen men etme düşüncesi. Otobus sayisini arttirmak, yeni yollar yapmak akliniza gelmez aklina gelenede ne gerek var yapılmasın dersiniz. 91 42
  • İsrafil Sarsılmaz İsrafil Sarsılmaz:
    Saygısız ucube şoför insanlıktan nasibini almamış.Ben yurt dışında yaşayan biriyim yurt dışında toplu taşıma araçlarına bebekli araba itirazı hiç bir zaman olamaz öncelik bebeği olan bebek arabası ile araca girer ve özürlü insan varsa tekekerlekli sandalyeli özürlüye şoför hemen yardım eder rampayı açar özürlü insanı araca rahat bir şekilde bindirir ve yurt dışında buradaki şoförler hiçbirzaman insanlarla tartışmaz.Bilmem anlatabildimmi acaba birazda olsa!!!. 116 7 Yanıtla
  • Ali Rıza ÇETİNKAYA Ali Rıza ÇETİNKAYA:
    Bu tür haberlere hemen inanmıyorum provokasyonda olabilir. Birde her şeyi siyasi bir yöne çekmek çok anlamsız. Görgü tanıkları tarafından Şikayet edilirse araştırılıp şöför hakkında gereği yapılır iş akdi fesh edilir. Bu konuda yetkililerin duyarsız kalacağını sanmıyorum. Keşke iş sahibi, makam sahibi olmadan insan olabilsek. 87 30 Yanıtla
    İki Gözüm İki Gözüm:
    Haklı olabilirsin fakat bu tür dengesiz şoförler çok fazla. Siyaset kısmı beni ilgilendirmez. 8 2
  • Bayram karataş Bayram karataş:
    Olayı çarpıtmayın. Bebek arabasını katlamak istemeyen bazı kadınlar şoförleri çileden çıkartıyor. Kurallara uyalım. günboyu direksiyon başında bize hizmet eden bu emekçilere yardımcı olalım.. 40 67 Yanıtla
    Ertan Akdeniz Ertan Akdeniz:
    Günboyu direksiyon sallıyorda hayrına mı sallıyo, o işe girebilmek için kaç kişiye yalvardı, sızlanmıcak işini yapacak. Bu duyarlı düşünceni Cumhurbaşkanımız içinde düşünüyorsundur umarım. Adam yıllardır, böyle zor bir coğrafyada bibtarafta pkk bi tarafta daeş bi tarafta pyd bi tarafta ypg bi tarafta abd bi tarafta ingiliz ülke yönetmeye çalışıyor. 5 4
  • Süleyman Aktürk Süleyman Aktürk:
    Sonra otobus söfürleri neden dayak yiyo 101 4 Yanıtla
  • TC Tabak TC Tabak:
    Paylaşım iyi olmuş. 89 3 Yanıtla
  • Sedat Dogan Sedat Dogan:
    Hdpli mi ne zamandan beri böyle güzel Türkçe konuşuyor hdpli 30 57 Yanıtla
    Volkan Tan Volkan Tan:
    Sen hdplileri sadece Kürt vatandaslarmi zannediyorsun ayrıca olay hdpli olması deil olay İBB nin herşeyi mahvetmesi bublar ülkenin başına gelirse de her şeyi mahvedecek merak etme 22 26
    Muhammet Aksu Muhammet Aksu:
    HAİN ÇOK ÜLKEDE MUTLAKA KÜRT OLMASI GEREKMİYOR doğaaaannn. TÜRKÇEYİ GÜZEL KONUŞMASI İÇİN !! 7 1
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement