Bebek arabasıyla toplu taşımaya binmek isteyen yolcuyu otobüse almayan şoför, utanç verici sözler sarf etti: İstersen şikayet et - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bebek arabasıyla toplu taşımaya binmek isteyen yolcuyu otobüse almayan şoför, utanç verici sözler sarf etti: İstersen şikayet et

26.04.2023 11:07  Güncelleme: 13:22

İstanbul'da İETT otobüsü şoförü, bebek arabalı bir yolcuyu durakta almadığı için otobüste tartışma çıktı. Diğer yolcular da olaya tepki gösterirken, şoförün "Sen avukat mısın? Git nereye istersen şikayet et" şeklindeki sözleri tansiyonu daha da arttırdı. O anlar başka bir yolcunun kamerası tarafından kaydedildi.

Boğazköy - Bakırköy seferini yapan bir İETT otobüsünde bebek arabalı bir yolcuya otobüs kapılarını açmayan şoföre, otobüsün içinde başka bir yolcu tepki gösterdi.

"SEN AVUKATI MISIN?"

Yolcu, havanın soğuk olduğunu ve bebek arabalı vatandaşın otobüse alınması gerektiğini söylemesi üzerine, şoförün, "Sen avukatı mısın?" seklindeki cevabı yolcuyu daha çok sinirlendirdi.

TANSİYONUN YÜKSELDİĞİ ANLAR KAMERADA

Araç içindeki yolcu ile şoför arasında sözlü tartışma çıktı. Bebek arabalı yolcuların otobüse alınmasının yasak olduğunu savunan şoför, kim yasakladı sorusuna ise "Nenen" cevabını verdi. Şoförü şikayet edeceğini söyleyen yolcu, cep telefonu kamerasıyla o anları kaydetti.

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Bebek arabasıyla toplu taşımaya binmek isteyen yolcuyu otobüse almayan şoför, utanç verici sözler sarf etti: İstersen şikayet et - Son Dakika

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (21)

  • mert çelik mert çelik:
    bebek arabalarıda çok yer kaplıyor 25 233 Yanıtla
    Aydın Özkan Aydın Özkan:
    yani kaplıyorsa sanane bundan sen rahat et diye kimse binmesin ozaman 69 5
    Mstzkmc Mstzkmc :
    Seni kınıyorum. 50 4
    Gökhan Koylan Gökhan Koylan:
    Zamanında sende bebektin o arabaya bindin belliki seni çok dusurmusler arabadan böyle olmuşsun iyi millet çocuklu olanlar binmesin basil bir toplum oldunuz siz ya 19 3
  • Ramazan Güçli Ramazan Güçli:
    Liyakatci CHPliler izlesin yılların şoförünü kovup HDPleriri sokarsın olacağı bu 61 135 Yanıtla
    Rıdvan AKYÜREK Rıdvan AKYÜREK:
    Lan adamın hdpli olduğunu nerden biliyorsun?Tabi zohniyetin belli olduğu için kötü be olursa HDP CHP iyi ne varsa sizsiniz değil mi 12 7
  • Murat Adıyaman Murat Adıyaman:
    Yılların şöförlerini işten atıp yerlerine hdp lileri doldurursan olacagı bu 89 96 Yanıtla
  • EMRE AKGÜL EMRE AKGÜL:
    gayettte iyi yapmış çocuk arabasıyla giriyorlar 4-5 kişilik yer kaplıyorlar zaten istanbulda doluluk oranı çok fazla bide böyle keyfi keyfi çocuk arabasına tahamül edilmemesi. 22 146 Yanıtla
    Ertan Akdeniz Ertan Akdeniz:
    İşte size 2000 öncesi yönetilen CHP zihniyetinden bir yorum. Bebek arabasi gibi en doğal ihtiyaci kullanan vatandasin hizmet alabilmesini saglamak yerine, hizmetten tamamen men etme düşüncesi. Otobus sayisini arttirmak, yeni yollar yapmak akliniza gelmez aklina gelenede ne gerek var yapılmasın dersiniz. 91 42
  • İsrafil Sarsılmaz İsrafil Sarsılmaz:
    Saygısız ucube şoför insanlıktan nasibini almamış.Ben yurt dışında yaşayan biriyim yurt dışında toplu taşıma araçlarına bebekli araba itirazı hiç bir zaman olamaz öncelik bebeği olan bebek arabası ile araca girer ve özürlü insan varsa tekekerlekli sandalyeli özürlüye şoför hemen yardım eder rampayı açar özürlü insanı araca rahat bir şekilde bindirir ve yurt dışında buradaki şoförler hiçbirzaman insanlarla tartışmaz.Bilmem anlatabildimmi acaba birazda olsa!!!. 116 7 Yanıtla
  • Tüm yorumlar için tıklayınız
    SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.

Advertisement