Tabeladaki rakam araç sahiplerinin keyfini kaçıracak! Motorine dev bir zam daha geliyor
Son Dakika Logo
17.06.2023 06:37
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Tabeladaki rakam araç sahiplerinin keyfini kaçıracak! Motorine dev bir zam daha geliyor

Döviz kurlarındaki ve uluslararası ürün fiyatlarındaki artışın etkisiyle akaryakıta bir zam daha göründü. 19 Haziran Pazartesi gecesinden itibaren motorinin litre fiyatının 1 lira 64 kuruş artması bekleniyor. Böylece son 12 günde motorinin fiyatı 4,37 TL artmış olacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (21)

  • Özcan Kuvan Özcan Kuvan:
    Az yapmışsınız bunu saymayız. 305 13 Yanıtla
  • haydar topçu haydar topçu:
    Bu zam milletvekillerine olsun bürokratlara olsun belediyebaşkanlarınada varmı sadece halka mı 183 11 Yanıtla
    Ali murat Çetinkaya Ali murat Çetinkaya:
    senin ağzın ne diyor aman bir daha bahs etme biz öderiz onların maaşları azdır 3 0
  • Uğur Yazıcı Uğur Yazıcı:
    İnsanın lanet okuması gerekiyor ama Sizi Allah a havale ediyorum. 44 2 Yanıtla
  • Mehmet Aydın Mehmet Aydın:
    Gabardaki petrole ne oldu soylu gitti petrol bittimi yoksa AKP iktidara bir gelsin düzelir inşallah 38 6 Yanıtla
  • Yusuf Kirsever Yusuf Kirsever:
    Az yapmışsınız. Millet alıştı zaten on on koyun. 51tl olsun. Ben hep 50liralik alıyorum diyen belki uyanir ama belki 25 3 Yanıtla
  • Murat gelmez Murat gelmez:
    erdoganın baska sansı yok alışıgız boylesı durumlara daha beter olacak bu ulke goreceksınız..vebalı oy verenlerın boynuna olsun...ben hakkımı haram ettım ..halkına acıkca zulum ..ama bunu bu oy veren halk hak ettı..akar yakıta geldımı hepsıne gelecek bu zam..altta kalanın canı cıksın..ele dar gelen bıze bol gelır...sukur ALLAHA... 20 2 Yanıtla
  • Muhammet Ünal Muhammet Ünal:
    Yapacaklar tabi. Devletin bekası için gerekli. Fabrikamı kaldı para getirecek. Mecbur ordan burdan zam yapıp para girişi olacak. Yapın acımayın yapın. Herkes halinden memnun. Sonuna kadar arkanızdayız. Arabayı satar arabaya binmeyiz. Yeterki devlet ayakta kalsın. Kuru soğan yeriz arabayada binmeyiz. Zam geldikce içim rahatlıyor. 3 3 Yanıtla
  • Eski Tüfek. Eski Tüfek.:
    Uçuyoruz..:) 5 0 Yanıtla
  • Paravan Hesap Paravan Hesap:
    Aganın eli tutulmaz litresi 100 TL. Olması gerek kılasımız sarsar sonra??... 3 0 Yanıtla
  • Abuzer Yavuz Abuzer Yavuz:
    Bu zamların sorumlusu AKP seçmenidir 3 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement