Sami Uğurlu: "Çok değerli bir üç puan aldık"
- Sami Uğurlu: "Çok değerli bir üç puan aldık" Kasımpaşa Teknik Sorumlusu Sami Uğurlu, Göztepe gibi zorlu bir deplasmandan 3 puanla döndükleri için mutlu olduklarını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?