Galatasaray bayrağını ezmek istemeyince saldırıya uğradı
Son Dakika Logo
10.05.2026 11:02
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Galatasaray bayrağını ezmek istemeyince saldırıya uğradı

Kadıköy’de yola atılan Galatasaray bayrağını ezmek istemeyen bir kadın, aracından inerek bayrağı yerden aldı. Bu sırada çevredeki bir grupla tartışma yaşayan kadın saldırıya uğradı. O anlar cep telefonu kamerasına yansırken, görüntüler sosyal medyada büyük tepki çekti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (12)

  • Ali Parlak Ali Parlak:
    Çokmu acıdı:)))) 26 14 Yanıtla
    Eyup BAYDERE Eyup BAYDERE:
    Senden çıkarsa acır ama öğle almışsınki bırakmıyorsun, ayrıca sende mutluluk yapmış gülümseme yapıyor. 10 15
    Ali Kublay Ali Kublay:
    En şerefli takim her şey şeref için:) 1 1
  • aykut koçak aykut koçak:
    karaktersizliğin geldiği son nokta bu olsa gerek 27 0 Yanıtla
  • Albaraka Kürt Albaraka Kürt:
    Ne kadar gereksiz işlerle uğraşıyorsunuz arkadaş sanki gs kazansa ne fb kazansa ne cebinize bişey mi giriyor? Hobi mobi diyorsanızda adam gibi saygısızlık yapmadan yapın hobinizi 13 0 Yanıtla
  • günahkar kisi5 günahkar kisi5:
    FUTBOL DİNİ DİYE BİR VİDEO VAR YOUTUBE TA İZLEYİN ÇOK GÜZEL. 8 1 Yanıtla
    İlker Demir İlker Demir:
    fernerbahçede bazi taraftarlar dunyada görülmemiş çirkeflikler yapiyor utanılacak bir durumdan övünç duyuyor iyiki galatasarayliyım boyle bir zihniyetle ayni takimi tutmamaktan gururluyum 0 0
  • İsmail Ozturk İsmail Ozturk:
    Kadın türk terbiyesi ile büyümüş, bayrağın önemini biliyor.. Türkler düşman bayrağına bile saygı duyar. Onun için bayrak dünya dundukce dalgalanacak 6 0 Yanıtla
  • Yusuf Yedek2 Yusuf Yedek2:
    Futbol cular parayla oynarken açlar birbirine saldırıyor hertürlü taraftara hakkımı helal etmiyorum dün gece kimseyi yatırmadılar 0 0 Yanıtla
  • Derya Akyol Derya Akyol:
    rezillikler şişeyi atan adam ve bayrağı elinden çekip atan hemen tutuklanmalı bu ne hadsizliktir. bir Trabzon spor olarak kınıyorum bu resil insanları Türkiye’nin takım bayraklarına kimse böyle hadsizece davranamaz. 0 0 Yanıtla
  • Eko Set Eko Set:
    Bunlara baktıkça kendileri adina utanıyorum !!! Cunku kendilerinde utanma yok . Boyle bi sacmaligi yapanlarin yaşıda daha vahim!!! 0 0 Yanıtla
  • mustafa kemal ünal mustafa kemal ünal:
    Çoğu takım taraftarının yaptığı gibi sporseverlik değil ruh hastalığı bunların ki 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement