Bursa'da yasağı dinlemeyerek sokağa çıkan bir grup genç, polis otosunu görünce böyle kaçtı
Son Dakika Logo
06.05.2020 09:43
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bursa'da yasağı dinlemeyerek sokağa çıkan bir grup genç, polis otosunu görünce böyle kaçtı

Bursa'nın merkez Yıldırım ilçesinde koronavirüs tedbirleri kapsamında sokağa çıkma yasağını dinlemeyen bir grup genç, polis otosunu görünce kaçmaya başladı. Gençlerin kaçma anı cep telefonu kamerasına anbean yansıdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • Kk Kk:
    Tek tek tespit edilsin ceza yazılsın kamera görüntüleri var zaten taviz verilmemeli 2 0 Yanıtla
  • . .:
    Hafta içi sonu farketmeksizin çocuklar site içlerinde.nasıl olacak bakalım istanbul göreceğiz.büyükler dinlemiyorki çocuklar dinlesin onlarda bahaneyle iniyorlar. 2 0 Yanıtla
  • Adem Adem:
    Cehaleti yenmeden korana yı yenmemiz imkansız. Çarşı pazarlar boş gezen insanlarla dolu. Çalışanlar hariç sokakta gezen her insan ceza yemeli. Hastalıkta en çok etkilenen yaşlılarımız sokakta pazarda parkta gezende yaşlılar. Cehaleti en hızlı cezayla yenebiliriz 0 0 Yanıtla
    unknown unknown:
    bu haberin htemen ustundeki new york haberini okurmusunuz lutfen 0 0
  • EGEMEN EGEMEN:
    Ailelerine ceza yazılmalı ki akılları başlarına gelsin. Bunların yüzündne 1 kişi bile yaşama veda etse bunun vebalı çok büyüktür. 0 0 Yanıtla
    Akılları Akılları:
    Sıra adrenalin yasamak istiyorlar ama cezayi yiyince akıllanırlar.sonra ortamlarda biz boyle yaptik soyle yaptik diye hava atcaklar arkadaslarina 0 0
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement