Bursa'da yasağı dinlemeyerek sokağa çıkan bir grup genç, polis otosunu görünce böyle kaçtı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bursa'da yasağı dinlemeyerek sokağa çıkan bir grup genç, polis otosunu görünce böyle kaçtı

06.05.2020 21:43  Güncelleme: 22:30

Bursa'nın merkez Yıldırım ilçesinde koronavirüs tedbirleri kapsamında sokağa çıkma yasağını dinlemeyen bir grup genç, polis otosunu görünce kaçmaya başladı. Gençlerin kaçma anı cep telefonu kamerasına anbean yansıdı.

Bursa'da yasağı dinlemeyerek sokağa çıkan bir grup gencin polis otosunu görüp kaçtığı anlar kameraya böyle yansıdı.

POLİS İLE GENÇLER ARASINDA KOVALAMACA BAŞLADI

Bursa'nın merkez Yıldırım ilçesi Ulus Mahallesi'nde koronavirüs tedbirleri kapsamında sokağa çıkma kısıtlamalarına uymayan bir grup genç dışarıya çıktı. Gençlerin dışarıda olduğunu ise devriye gezen bir polis ekibi fark etti. Polisler sokakta duran gençlerin yanına gitmeye çalışınca gençler ile arasında kovalamaca yaşandı.

O ANLAR CEP TELEFONU KAMERASIYLA KAYDEDİLDİ

Polis otosununun üzerilerine geldiğini gören gençler, amansızca kaçmaya başladı. Ara sokaklara doğru kaçan gençlerin kaçma anı ise çevrede bulunan bir cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.

Kaynak: İHA

Son Dakika 3.Sayfa Bursa'da yasağı dinlemeyerek sokağa çıkan bir grup genç, polis otosunu görünce böyle kaçtı - Son Dakika


Advertisement