16 yıl sonra çözüldü! Yeni doğan bebeği öldürenler annesi ve teyzesi çıktı
Son Dakika Logo
13.06.2026 11:13
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

16 yıl sonra çözüldü! Yeni doğan bebeği öldürenler annesi ve teyzesi çıktı

Manisa'da 2010'da çöp konteyneri yanında ölü bulunan bebeğe ilişkin faili meçhul dosya, 16 yıl sonra yeniden açılarak aydınlatıldı. Adalet Bakanı Akın Gürlek, Sağlık Bakanlığı'nın topuk kanı verileri üzerinden yapılan çapraz sorgulamalar sayesinde şüpheli anne ile kardeşi hakkında "kasten öldürme" suçundan gözaltı kararı verildiğini açıkladı. Öte yandan; suçlamaları kabul etmeyen ve bebeğin öldüğünü polislerden öğrendiğini belirten annenin ifadesi kan dondurdu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement