Belediye başkanının 13 milyonluk makam aracı savunması pes dedirtti: G.tü b.klu bir arabayı çok gördüler
Gümüşhane'nin 20 bin nüfuslu Kelkit ilçesinde, tasarruf tedbirleri genelgesine rağmen alınan lüks makam aracı tartışma yarattı. Gelen tepkiler üzerine 13 milyonluk arabayı savunan Kelkit Belediye Başkanı Ünal Yılmaz, "G.tü b.klu bir arabayı çok gördüler. Halbuki Kelkitliler 'Benim başkanım daha iyisine binmeliydi' demeliler" sözleriyle dikkat çekti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (19)