Bakan Tekin, Hatay'da Yeni Okulun Açılışını Gerçekleştirdi
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Hatay'ın Antakya ilçesinde hayırseverler tarafından inşa edilen Aşağıoba İlkokulu'nun açılışını yaptı. Bakan Tekin, 11 ilde 6 Şubat tarihindeki derslik sayısından yüzde 10 fazla dersliğe ulaşacaklarını açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?