İYİ Parti’nin “Bayrak Açıyorum” mitingine Mansur Yavaş da katıldı
Son Dakika Logo
27.06.2026 07:38
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İYİ Parti’nin “Bayrak Açıyorum” mitingine Mansur Yavaş da katıldı

İYİ Parti’nin Ankara Tandoğan Meydanı’nda düzenlediği “Bayrak Açıyorum” mitinginde meydan yalnızca Türk bayraklarıyla donatıldı. Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu, “Bugün burada parti yok, sadece Türkiye var” mesajı verirken, mitinge Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş başta olmak üzere çok sayıda CHP’li isim de katıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (22)

  • Ali Arslan Ali Arslan:
    Vatan için bayrak için milletimiz kutlu yurdumuz için tüm değerlerimizi yok etmeye çalışan bu iktidardan kurtulmak için hep birlikteyiz 18 26 Yanıtla
    Şeyhedebali Şeyhedebali:
    Ama senin hangi bayrağın sen onu söyle Ay Yıldız Reisin ve bizim Türkiyenin bayrağı 8 7
  • Selami Karagülle Selami Karagülle:
    Ali Arslan vatanın bir yere gittiği yok sadece ylsuzluklarından psliklerinden arınıp asli hüviyetine geri dönüyor 10 13 Yanıtla
  • Deniz Kisa Deniz Kisa:
    Bayrak karin doyurmuyor ulkede insanlar mutsuz ve umutsuz ekonomik nedenlerden dolayi 9 12 Yanıtla
    Ali Arslan Ali Arslan:
    Yahu deniz vatan elden gidiyor sen mide derdindesin çık git yurtdışına karnını doyur o zaman ama geri gelme 14 8
  • nsgywyy8ry nsgywyy8ry:
    niye bayrak satan mı varmış açmı kalmış 6 13 Yanıtla
  • Selami Karagülle Selami Karagülle:
    Bunun bir benzerini 2007’de yapmışlardı O gün geri Adım atılmadı bugün de atılmayacak 6 6 Yanıtla
    dilaver ovalı dilaver ovalı:
    Selami nasılsın bu ara Maaşına zam yaptılar mı. Pek görünmüyon yorumlarda da 3 2
  • Hidir Akbaba Hidir Akbaba:
    Ali Arslan trol maaşları ödenmeyecekmiş artık haberin olsun ona göre yorum yap 3 1 Yanıtla
  • Lina@870400 Lina@870400:
    iyi parti ve chp çok komik..sözde milliyetçi parti ve gizli ortak ( DEM) 6 li galyan..iyi parti seçmeni belli ve hayran oldukları I.0glu tek umutlari.. 2 2 Yanıtla
  • 2495azizz 2495azizz:
    Ne açsanız nafile.Bu kafayla bitmeye mahkumsunuz.Milleti enayi yerine koymayın. 1 2 Yanıtla
  • Serkan Polat Serkan Polat:
    yavas gel arpan dagilmasin 0 2 Yanıtla
  • mw9f5jdtdy mw9f5jdtdy:
    Türkiye sukunete doğru gidince, yine birileri meydanları hareketlendiriyor.müsaade etmemek lazım. 0 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement