Ali Mahir Başarır: "Erdoğan, Saraya Ötv'siz 395 Milyonluk Araç Almış. Ötv Uygulansa 1 Milyar. İsraf Yapan Kim?"
Son Dakika Logo
12.11.2024 05:36
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ali Mahir Başarır: "Erdoğan, Saraya Ötv'siz 395 Milyonluk Araç Almış. Ötv Uygulansa 1 Milyar. İsraf Yapan Kim?"

CHP Grup Başkanvekili Ali Mahir Başarır, Cumhurbaşkanlığı’na araç alımıyla ilgili "Beyefendi, saraya 395 milyonluk araç almış ve bunları ÖTV’siz almış. ÖTV uygulanırsa 1 milyar. 86 milyon yurttaşımıza soruyorum: İsraf yapan kim? Yazık değil mi bu paraya? Emeklinin, işçinin, çiftçinin hali ortadayken bu uçakları, yeni arabaları ne yapacaksın Erdoğan” dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement