Ali Mahir Başarır: "Erdoğan, Saraya Ötv'siz 395 Milyonluk Araç Almış. Ötv Uygulansa 1 Milyar. İsraf Yapan Kim?"
CHP Grup Başkanvekili Ali Mahir Başarır, Cumhurbaşkanlığı’na araç alımıyla ilgili "Beyefendi, saraya 395 milyonluk araç almış ve bunları ÖTV’siz almış. ÖTV uygulanırsa 1 milyar. 86 milyon yurttaşımıza soruyorum: İsraf yapan kim? Yazık değil mi bu paraya? Emeklinin, işçinin, çiftçinin hali ortadayken bu uçakları, yeni arabaları ne yapacaksın Erdoğan” dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?