Sınava geç kaldı: 1 dakikayla 1 yılı gitti
Sınava geç kaldı: 1 dakikayla 1 yılı gitti Sınava geç kaldığı için alınmayan aday, kapıda görevliye sadece 'Hocam ya bir dakika' diyebildi, ardından ısrar etmeden okuldan hızla uzaklaştı Yükseköğretim Kurumları Sınavı'nın ilk oturumu olan "Temel Yeterlilik Testi" ülke genelinde olduğu... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?