Sınava geç kaldı: 1 dakikayla 1 yılı gitti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sınava geç kaldı: 1 dakikayla 1 yılı gitti

26.06.2021 19:16  Güncelleme: 19:22

Sınava geç kaldı: 1 dakikayla 1 yılı gitti Sınava geç kaldığı için alınmayan aday, kapıda görevliye sadece 'Hocam ya bir dakika' diyebildi, ardından ısrar etmeden okuldan hızla uzaklaştı Yükseköğretim Kurumları Sınavı'nın ilk oturumu olan "Temel Yeterlilik Testi" ülke genelinde olduğu...

Sınava geç kaldı: 1 dakikayla 1 yılı gitti

Sınava geç kaldığı için alınmayan aday, kapıda görevliye sadece 'Hocam ya bir dakika' diyebildi, ardından ısrar etmeden okuldan hızla uzaklaştı

ELAZIĞ - Yükseköğretim Kurumları Sınavı'nın ilk oturumu olan "Temel Yeterlilik Testi" ülke genelinde olduğu gibi Elazığ'da da başladı. Bingöl'de meydana gelen Elazığ'ında etkilendiği deprem stresiyle öğrenciler sınava girerken, bir aday, bir dakika sınava geç kalınca bir yılı gitti.

Ülke genelinde olduğu gibi Elazığ'da da YKS heyecanı başladı. Kentte 115 kurumda 24 bin 958 adayın sınava girmesi beklenirken, sabahın erken saatlerinde aileler çocuklarıyla okulların yolunu tuttu. Zamanında gelen adaylar pandemi tedbirlerinde içeri girerek ter dökerken, yakınları da bina önünde Kur'an-ı Kerim okuyup, dua etti.Elazığ Anadolu Lisesinde, kapıların kapanmasıyla bir dakika geç kalan bir aday, sınava alınmadı. Aday, kapıda görevliye sadece 'Hocam ya bir dakika' diyebildi. İçeri alınmayan aday çok fazla ısrar etmeden okuldan hızla uzaklaştı.

Bu sene ilk defa üniversiteye giriş sınavlarına gireceğini dile getiren Hazar Doğan, "Biraz heyecan var ama inşallah üstesinden geleceğiz. Bugün TYT'ye gireceğim. Pandemi ve deprem vardı ama bir şekilde hallettik. Evde de çalışmaya çalıştık. Mental olarak çalıştık. Bizim için zor bir süreçti ama üstesinde geldik. Hedefim ise İngilizce Öğretmenliğini kazanmak" dedi.

Adaylardan Furkan Kantarcı ise " Bir senedir çalışıyoruz. Bu süreçte deprem ve Koronavirüs gibi afetlerle kapıştık. Bunlar da bize rakip oldu ama hepsinin üstesinden gelmeye çalıştık. Hakkımızda hayırlısı olsun, tüm rakiplerime başarılar diliyorum" diye konuştu.

Sınava girenlerden Cemre Saltık da "Yerinde bir heyecan var, çok da paniklemiyorum ama bakalım" şeklinde konuştu.

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Sınava geç kaldı: 1 dakikayla 1 yılı gitti - Son Dakika


Advertisement