Ford Otosan İşçileri İşbaşı Yaptı
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - İşçilerin araçlarıyla fabrikaya girişi, - Fabrika önü,- İşçilerin eylem yaptığı tır parkı Ford Otosan işçilerinin Kocaeli'deki eylemi sona erdiKocaeli'de Ford Otosan işçilerinin ücretlerinde iyileştirme talebiyle 15 gün önce başlattıkları eylem sona erdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?