Ford Otosan İşçileri İşbaşı Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ford Otosan İşçileri İşbaşı Yaptı

04.06.2015 10:04

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - İşçilerin araçlarıyla fabrikaya girişi, - Fabrika önü,- İşçilerin eylem yaptığı tır parkı Ford Otosan işçilerinin Kocaeli'deki eylemi sona erdiKocaeli'de Ford Otosan işçilerinin ücretlerinde iyileştirme talebiyle 15 gün önce başlattıkları eylem sona erdi.

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - İşçilerin araçlarıyla fabrikaya girişi, - Fabrika önü,- İşçilerin eylem yaptığı tır parkı Ford Otosan işçilerinin Kocaeli'deki eylemi sona erdiKocaeli'de Ford Otosan işçilerinin ücretlerinde iyileştirme talebiyle 15 gün önce başlattıkları eylem sona erdi. Kocaeli'de Ford Otosan işçilerinin ücretlerinde iyileştirme talebiyle 15 gün önce başlattıkları eylem sona erdi.İşçi temsilcilerinden Hakan Cömert, AA muhabirine yaptığı açıklamada, işçilerin akşam saatlerinde iş başı yapmak üzere fabrikaya dönmeye başladığını söyledi. Eskişehir'deki fabrikada iş bırakma eyleminin son bulmasının ardından üretime başlanmasının, buradaki işçilerde de eylemi sonlandırma düşüncesi yarattığını kaydeden Cömert, "Eylemimiz fiili olarak sona erdi, şu anda bütün arkadaşlarımız içeride. İşçi arkadaşlarımızın hakkında dava açılmayacağı söyleniyor. Süreci takip edeceğiz" şeklinde konuştu.

Kaynak: AA

Son Dakika Ekonomi Ford Otosan İşçileri İşbaşı Yaptı - Son Dakika


Advertisement