Şanlıurfa'da, Bakan Soylu başkanlığında Güvenlik Toplantısı
Şanlıurfa'da, Bakan Soylu başkanlığında Güvenlik Toplantısı (2)BAKAN SOYLU ŞANLIURFA'DAN AYRILDIŞanlıurfa İl Güvenlik Toplantısı'na katılmak için kente gelen İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, valilikte yaklaşık 4 saat süren toplantıya başkanlık ettikten sonra Vilayetler Evi'ne geçti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?