Şanlıurfa'da, Bakan Soylu başkanlığında Güvenlik Toplantısı (2)
BAKAN SOYLU ŞANLIURFA'DAN AYRILDI
Şanlıurfa İl Güvenlik Toplantısı'na katılmak için kente gelen İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, valilikte yaklaşık 4 saat süren toplantıya başkanlık ettikten sonra Vilayetler Evi'ne geçti. Bakan Soylu, toplantıya katılan görevlilerle birlikte yemek yedi. Yemeğin ardından GAP Havalimanı'na geçen Soylu, özel uçakla kentten ayrıldı.
Son Dakika › Güncel › Şanlıurfa'da, Bakan Soylu başkanlığında Güvenlik Toplantısı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.