Finalden sonra Jorge Jesus'tan sert çıkış: Çok fazla maç sahada oynanmadan kazanmış sayıldı
Fenerbahçe Teknik Direktörü Jorge Jesus, Sivasspor maçından sonra açıklamalarda bulundu. Türkiye'deki futbolu eleştiren Portekizli çalıştırıcı, "Bu sezon içerisinde, bu ligin sportif gerçekliğini azaltacak şeyler var. Şampiyon olsak da bu düşüncemi tekrarlarım, değiştirmem. Çok fazla maç sahada oynanmadan kazanmış sayıldı. Olan oldu" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?