Yolda yürürken hiç olmayacak şey başına geldi
Adana'da yolda yürüyen bir kadın, apartman dairesinin penceresinden kopan sinekliğin başına düşmesi sonucu yaralandı. Güvenlik kamerasına yansıyan olay sonrası hastaneye kaldırılan kadının sağlık durumuyla ilgili inceleme sürerken, polis olayla ilgili çalışma başlattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?