Uşak Belediyesi Yeni Çöp Kamyonlarını Tanıttı
Uşak Belediye Başkanı Özkan Yalım, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, belediyenin Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesine katılan yeni çöp kamyonlarını tanıttı ve kiralık araçları terk ederek 9 adet yeni aracın alınmasının tasarruf sağlayacağını belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?