Yenişehir Belediyesi'nden Hayvanseverlere Teşekkür
Yenişehir Kent Konseyi Çocuk Meclisi ve Doğa ve Hayvan Hakları Komisyonu tarafından toplanan mamalar, Yenişehir Belediyesi'nin hayvan bakımevine ulaştırıldı. Belediye Başkanı Abdullah Özyiğit, sokak hayvanlara yönelik yürütülen çalışmalara büyük önem verdiklerini vurgulayarak hayvanseverlere teşekkür etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?