Yüzüne pet şişe fırlatılan ünlü şarkıcı Zeynep Bastık konserini yarıda bıraktı
Mersin'de kendisine ışık tutulmasından ve pet şişe atılmasından rahatsız olan Zeynep Bastık konseri yarıda bıraktı. Sosyal medya hesabından konuyla ilgili sitemde bulunan şarkıcı, "Yaralanmaktan korktuğum ve güvenliğimden endişe ettiğim için konseri erken bitirdim" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?