Bakan Gürlek'ten Özgür Özel'e yanıt: Bu iddialar milli güvenliğimize yapılmış açık bir saldırı
Son Dakika Logo
09.05.2026 12:09
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bakan Gürlek'ten Özgür Özel'e yanıt: Bu iddialar milli güvenliğimize yapılmış açık bir saldırı

Adalet Bakanı Akın Gürlek, CHP lideri Özgür Özel'in "Akın Gürlek, Erdoğan'ın telefonlarını da dinliyor" şeklindeki iddiasına "Bu iddialar, devlet ciddiyetine ve milli güvenliğimize yapılmış açık bir saldırıdır" sözleriyle yanıt verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (12)

  • Ali Kublay Ali Kublay:
    Boş ver ciddiye alma doktor kendi hâline bırakın dedi zaten ciddiye alanda yok 47 35 Yanıtla
    Şakir Keser Şakir Keser:
    En önemli davanın savcısı adalet bakanı oldu ülkede neyi ciddiye alalım onu söyle...Akp li bakanı mi yoksa devletin savcısıni mi 1 3
  • cemal köse cemal köse:
    Devlet ciddiyeti mi bıraktınız. 16 28 Yanıtla
    Şeyhedebali Şeyhedebali:
    Aaa sen düşünüp konuşabiliyonmu 6 4
  • Şeyhedebali Şeyhedebali:
    Boşver bakanım yine alemden dönüp açıklama yapmış 10 6 Yanıtla
  • burhan kıraç burhan kıraç:
    mİLLİ GÜVENLİK MESELESİ NE OLA BİLİR Kİ bir bakan nasıl böyle bir demej verebilir bilemedim. .. 3 2 Yanıtla
  • Halil Akpinar Halil Akpinar:
    Özgür başkanim sonuna kadar devam .Emekliyim ve sandıkta oyum CHP ye 0 0 Yanıtla
  • Erkan Akkaya Erkan Akkaya:
    Bunların dedeleri de böyleydi salla gitsin kimse inanmıyor artık bu tiplere 0 0 Yanıtla
  • Yalçın Koçyiğit Yalçın Koçyiğit:
    Bakan efendi; Kozmik odaya yapılmış operasyon asıl Milli Güvenliğimize yapılmış en büyük saldırılardan biridir. Kozmik oda saldırısının da üzerine gidecek misiniz? sonu nereye varırsa varsın diye cesaret sergileyecek misiniz? 0 0 Yanıtla
  • Muhammet Bingöl Muhammet Bingöl:
    Mansur yavas aday olsun görecek gününü akp mhpde 0 0 Yanıtla
  • burhan kıraç burhan kıraç:
    futbolda yabancı hakem geliyor çok önemli davalarda da avrupa insan hakları mahkmesi baksın bakalım cıkacak sonuçlar nasıl olacak ....yada refarandum yapılsımn ADLETE güven var mı diye halk karar versin .... 0 0 Yanıtla
  • Oğuzhan Aydoğdu Oğuzhan Aydoğdu:
    Kimse vatandaşın dertleriyle sıkıntılarıyla ilgilenmiyor ulan fiyatlar almış başını gidiyor herkes kafasına göre fiyat belirliyor emekli asgari ücretli kan ağlıyor bunların derdine bak bu ülkeden bir cacık olmaz arkadaş ne muhalefet partisinden ne iktidar partisinden hepsi kendi menfaatlerine çalışıyor suç sizde degil sizi adam yerine koyup oy veren seçmende.. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement