Doları 18,30 liradan alıp 12.15'e bozdurdu, "Zarar etsem de iyi oldu, düşmesi gerekiyordu" dedi
Son Dakika Logo
21.12.2021 10:02
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Doları 18,30 liradan alıp 12.15'e bozdurdu, "Zarar etsem de iyi oldu, düşmesi gerekiyordu" dedi

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın duyurduğu TL mevduata kur farkı sisteminin ardından vatandaşlar bu sabah döviz bürolarının önünde uzun kuyruklar oluşturdu. Satış yapmak için büroya giden vatandaşlardan birisi, doları 18,30 liradan alıp 12,15 liraya bozdurduğunu ifade ederken, yaşadığı zarara rağmen doların çakılmasının kendisini memnun ettiğini öne sürdü. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (3)

  • yavuz çakır yavuz çakır:
    sizin gibi zihniyetli insanlar oldugu sürece bu ülke sittinsene düzelmez.. 25 16 Yanıtla
  • Deniz Demir Deniz Demir:
    Vatanını seven insan doları varsa bozdurmalıdır Bu ülke hepimizin 22 12 Yanıtla
  • Mustafa Yılmaz Mustafa Yılmaz:
    Dahada çakılacak zararın neresinden dönsem kar diye düşünmüştür 1 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement