Mersin'de Başkan Seçer İftar Yemeğinde Vatandaşlarla Buluştu
Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer, iftar yemeğinde Turgut Türkalp Mahallesi'nde vatandaşlarla bir araya gelerek birlik ve beraberlik mesajı verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?