Mustafa Cengiz rahatsızlığı sebebiyle tedavi altına alındı, 3 gün hastanede yatacak!
Galatasaray başkanı Mustafa Cengiz hastaneye kaldırıldı. Hastanede 3 gün tedavi olacak olan Cengiz, 19 Haziran'da gerçekleştirilecek seçim öncesi yarın Galatasaray Yönetim Kurulu toplantısını son kez yapmak için kulübe gelecek. Cengiz, toplantının ardından tedavisine devam edilmek üzere hastaneye geri dönecek. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?