Mustafa Cengiz rahatsızlığı sebebiyle tedavi altına alındı, 3 gün hastanede yatacak! - Son Dakika
Son Dakika Logo

Mustafa Cengiz rahatsızlığı sebebiyle tedavi altına alındı, 3 gün hastanede yatacak!

14.06.2021 18:15  Güncelleme: 18:22

Galatasaray başkanı Mustafa Cengiz hastaneye kaldırıldı. Hastanede 3 gün tedavi olacak olan Cengiz, 19 Haziran'da gerçekleştirilecek seçim öncesi yarın Galatasaray Yönetim Kurulu toplantısını son kez yapmak için kulübe gelecek. Cengiz, toplantının ardından tedavisine devam edilmek üzere hastaneye geri dönecek.

Galatasaray'da 19 Haziran'da gerçekleştirilecek seçim öncesinde başkan Mustafa Cengiz hastanede tedavi altına alındı. Cengiz doktorların tavsiyesi üzerine 3 gün hastanede kalacak.

YÖNETİM KURULU TOPLANTISINI SON KEZ YAPACAK

Futbol Arena'nın haberine göre; sarı-kırmızılı kulübün başkanı, 19 Haziran'da gerçekleşecek olan seçimli genel kurul toplantısı öncesinde görevinden ayrılmadan önce yarın Galatasaray Yönetim Kurulu toplantısını son kez yapmak ve GS TV'deki yayına katılmak için doktor kontrolünde kulübe gelecek. Cengiz ardından yeniden hastanede tedavi altına alınacak.

Son Dakika Spor Mustafa Cengiz rahatsızlığı sebebiyle tedavi altına alındı, 3 gün hastanede yatacak! - Son Dakika


Advertisement