Bakan Tekin açlık grevindeki öğretmenlerle ilgili ilk kez konuştu: Keşke gelip bize söyleselerdi
Son Dakika Logo
26.06.2026 11:51
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bakan Tekin açlık grevindeki öğretmenlerle ilgili ilk kez konuştu: Keşke gelip bize söyleselerdi

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, açlık grevi yapan özel okul öğretmenleri hakkında ilk kez konuştu. Bakan Tekin "Keşke açlık grevi yapmadan önce bakanlığa gelip söyleselerdi. Bu işler önce bakanlığa söylenir, bize gelen herhangi bir şikayet yok. Şikayet yoksa nasıl tedbir alacağız? Hukuk devleti böyle bir şey" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (12)

  • qds7crnh9q qds7crnh9q:
    bakanlık nerede niye okullara öğretmen lere hakim değil 5 1 Yanıtla
    Uğur Kart Uğur Kart:
    ADAM CEVABI VERMİŞ YA HABERİ OKUMADAN YORUM YAZDIĞIN BELLİ BİZE GELEN ŞİKAYET YOK DİYOR HABERİ OKURSAN 2 5
  • unutbeni44 unutbeni44:
    ağam eylenir bizle milyonlar ca cimerde şikayet var 5 1 Yanıtla
  • Selami Karagülle Selami Karagülle:
    ARPLARI FAZLA GELMİŞ 0 1 Yanıtla
    Celal Esen Celal Esen:
    "Acı duyabiliyorsan canlısın, başkasının acısını duyabiliyorsan insansın." Lev Tolstoy'a atfedilen Görüyorum ki bu iki değerin hiç biri sizde yok. 0 0
  • cemal köse cemal köse:
    Sanki kendilerine ulaşılabiliyor. Senelerdir bu konu kamu oyunu meşgul ediyor. 0 0 Yanıtla
  • Celal Esen Celal Esen:
    Ağrı ili Hamur ilçesinde görevli Anaokulu öğretmeni Irmak KOPARAN uğradığı mobing sonucu intihar etti. Defalarca MEB dilekçe ile başvurmuştu. Irmak öğretmenin sorununu çözdünüz mü? İntahar eden atanamayan öğretmenler MEB lığına başvuruda bulunmadılar mı? Asgari ücret altında maaş alan sözleşmeli öğretmenler hakkında hiç mi bilginiz haberiniz yok? İnsanlarla dalga geçmeyin bırakın artık. 0 0 Yanıtla
  • Kerem saygılı Kerem saygılı:
    Öğretmenlerle dalga geçmekten başka bir şey değil yapılan açıklama. Vatandaş dahi haberleri takip edip öğretmenlerin ne için mücadele ettiğinin farkındayken bu ülkenin MEB bakanı haberim yok diyor. 0 0 Yanıtla
  • Mustafa Doğan Mustafa Doğan:
    Abi özel dershanelerde devletin verdiği maaşı veremezki lüxsemburg standardında maaş 88-92 bu rakamlar özeller de imkansz 0 0 Yanıtla
    Celal Esen Celal Esen:
    Hangi öğretmen Lüksemburg standartlarında maaş talep etti. Sözleşmeli öğretmen asgari ücret altında maaş alıyor. Yaz tatili, okullar kapalı o maaş da yok. 1 0
  • İbrahim Yendi İbrahim Yendi:
    demek ki bakanlık olan bitenden bı haber o anlama geliyor 0 0 Yanıtla
  • Turgut Güneş Turgut Güneş:
    sayın bakan, keşke farklı bir açıklama yapsaydınız. Ülkemizde eğitim ve öğretim sisteminde çok eksiklikler var.Cumhuriyet tarihden bu yana hiç bu kadar kötü olmamıştı 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement