Başkan Tugay, Aliağa'da İftar Sofrasına Konuk Oldu
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay, Aliağa'da düzenlenen iftar programında yurttaşlarla bir araya geldi. Tugay, birlik ve beraberliğin önemine vurgu yaparak her türlü zorluğun üstesinden gelinebileceğini ifade etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?