Ekrem İmamoğlu ile eşi Dilek İmamoğlu'na "Özgürlük Savaşçısı" ödülü
Son Dakika Logo
06.05.2026 08:06
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ekrem İmamoğlu ile eşi Dilek İmamoğlu'na "Özgürlük Savaşçısı" ödülü

Almanya'da düzenlenen Ludwig Erhard Summit kapsamında, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu ile eşi Dilek Kaya İmamoğlu "iki özgürlük savaşçısı" verildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (19)

  • Yasar Gokdemir Yasar Gokdemir:
    Eko sen halen konusabiliyorsan bu demokrasinin ne kadar guclu oldugunu gosterir. Sen modern bir zubuksun yalandan dolandan hic basin agrimiyor ardindaki kitle musait ver gazi gitsin. 111 14 Yanıtla
    Cemil Kaymaz Cemil Kaymaz:
    Valla doğru söylüyor sun 0 0
  • Emi Emii Emi Emii:
    Şıracı ,bozacı benzetmesi. 101 11 Yanıtla
  • Yusuf İNANÇ Yusuf İNANÇ:
    ozgurluk savascısı ödulu kım veriyor almanya niçin veriyor kim kimlerle bakın gorun yolsuzluktan hırsızlıktan içerde olan birine ödül veriliyor kimlerin uşşaagı oldugu ortada haya gıdenler bakın görün kimin pesınden gidiyorsunuzzz 73 7 Yanıtla
    Cüneyt ertaç Cüneyt ertaç:
    Dostum trump diyen kimlerle???? 1 9
  • fatih mazlum fatih mazlum:
    Puhahahaha 60 9 Yanıtla
  • mustafa aykanat mustafa aykanat:
    Dilek aplam zaten paris sokaklarında özgürlük savaşı veriyodu ya, onun için verilmiştir ?????? 48 8 Yanıtla
  • mücahid mücahid:
    Kılıçdaroğlunu devirmek için son kurultayda delegeleri parayla hediyeyle satın aldığınızı avrupalılar biliyor mu?? 4 1 Yanıtla
    Cüneyt ertaç Cüneyt ertaç:
    Kukla kılışdarı mı? 0 0
  • nuri yildiz nuri yildiz:
    Almanya kendi içindeki dolandırıcılıra niçin vermiyor? Başka ülkere veriyorsa ilk başta kendi ülkesinden başlasın.. 3 1 Yanıtla
  • Htc Gdmn Htc Gdmn:
    Eko başkan çok şanslı eskiden hücrede olanlar filmlerde görürdük kuru ekmek ve su ile beslenirdi. Şimdi o hücreden cörmıniye seslenebiliyor. Ne kadar acıklı, onlarda diyor vah yazık özgürlük savaşçısına al bu ödülü de hücrene as. Ne romanlar çıkar bunlardan üff 2 1 Yanıtla
  • şenol doğan şenol doğan:
    ??????????????sadece gülmek istiyorum 1 1 Yanıtla
  • Sedat Durmuş Sedat Durmuş:
    Verilse ne olacak ancak hapiste rafa koyar bakaaaar da bakar. Şaşırdıkmı Almanların yaptığına? Tabiki hayır. Kendi adamlarına sahip çıkıyorlar Almanlarda haklı. 1 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement