Gayrettepe'de Eylemciler Toma'nın Önünde Oturuyor
Soma faciasını protesto için DİSK, KESK, TMMOB ve TTB'nin çağrısıyla Gayrettepe'de buluşan gruplar, Beşiktaş Fındıklı'da bulunan SGK İl Müdürlüğü'ne yürümek istedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?