Soma faciasını protesto için DİSK, KESK, TMMOB ve TTB'nin çağrısıyla Gayrettepe'de buluşan gruplar, Beşiktaş Fındıklı'da bulunan SGK İl Müdürlüğü'ne yürümek istedi. Ancak önlem alan polis yolu kapatarak grupların yürüyüşüne izin vermedi...
Son Dakika › Yaşam › Gayrettepe'de Eylemciler Toma'nın Önünde Oturuyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.