Gayrettepe'de Eylemciler Toma'nın Önünde Oturuyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gayrettepe'de Eylemciler Toma'nın Önünde Oturuyor

30.05.2014 16:05

Soma faciasını protesto için DİSK, KESK, TMMOB ve TTB'nin çağrısıyla Gayrettepe'de buluşan gruplar, Beşiktaş Fındıklı'da bulunan SGK İl Müdürlüğü'ne yürümek istedi.

Soma faciasını protesto için DİSK, KESK, TMMOB ve TTB'nin çağrısıyla Gayrettepe'de buluşan gruplar, Beşiktaş Fındıklı'da bulunan SGK İl Müdürlüğü'ne yürümek istedi. Ancak önlem alan polis yolu kapatarak grupların yürüyüşüne izin vermedi...

Kaynak: DailyMotion.com

Son Dakika Yaşam Gayrettepe'de Eylemciler Toma'nın Önünde Oturuyor - Son Dakika


Advertisement